It is 22:55 and it gonna calm down in few seconds... بابا پشت تلفن مکث کرد و در حالیکه سعی می‌کرد بغض خودش رو پنهان کنه گفت پس بالاخره دختری از ایران رفت آمریکا، داشتم ریز ریز گریه می‌کردم، ...

Sunday, May 13, 2007

موضوع از این قراره که وقتی همه ی آدما در اثر شدت گرما و بی آبی در حال تلف شدن از گرما باشن:
معلومه که با دیدن یه کانتینر که شروع می کنه به پخش آب سیب تقلبی ؛با عجله به سمتش هجوم می یارن و حتی به به و چه چهشون هوا میره
دیگه هیچ کی یادش نمی یاد که اصلن آب آلبالو بیشتر دوست داشته یا دلستر یا آب سیب رو به صورت کنسانتره ترجیح می داده
چیزی که مسلمه در حق جماعت تشنه نامردی شده
اما نمی دونم(؟( کار کار کارخونه تولید آب سیب بوده ..یا یه عده که هوا رو برا منافع شخصیشون گرم کردن خواستن جامعه ی هدف از دست نره و یه در صدی ام از کارخونه آب سیب میگیرن...یا اصلن یه اتحادیه ی باغ سیبداران پشت ماجراست!!.

2 comments:

Anonymous said...

سلام ببخشيد منظور شما از آب سيب چيه؟
مي‌تونم بپرسم كه شما ترجيح مي‌دهيد كه موقعي كه خيلي تشنه هستيد از اين آب سيب كه شايد هم تقلبي باشد بخوريد يا نه؟

adaughterofpersia said...

فک کنم اینجا این منم که می پرسم..من تلاش می کنم نوشیدنی مورد علاقه ام رو به هر صورت که شد پیدا کنم و تشنه نمونم که آب سیب تقلبی بخورم!